I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.13

jyheffect0622: Haha

لینک مشاهده ویدئو

 

 

 

2015.06.13

jyheffect0622: Wassup~~~ yeah yeah yeah 

چه خبره... یایایا

(پ.ن: اینو مسلما با ماست! نه؟)

لینک مشاهده ویدئو

 

 

 

2015.06.13

jyheffect0622:  Thank you very much~^^ Be careful on your way home

 

خیلی ممنونم ^^ توی راه برگشت به خونه مراقب باشید

 

 

2015.06.13

عکس این دختره رو ببیند این یه چالش محبوب توی چینه!دستتون از پشت باید به نافتون برسه خخخ

اگه موفق بشید یعنی بدن خوب و انعطاف پذیری دارید!

دیروز یونگ این پست رو ریپلی کرده و براش نوشته:

?Let me challenge it tomorrow

اجازه میدید منم فردا اینو به چالش بکشم!

 

2015.06.13

jyheffect89#goodbodyifyoutouchbellybuttonfromback success!! Indeed! I, too, can do it

بدنی خوبه اگر موفق بشی از پشت نافت رو لمس کنی!! در واقع, من هم میتونم انجامش بدم

 


نظرات شما عزیزان:

کیارا
ساعت1:31---25 خرداد 1394
بیچاره زهره ترک شد خـــب
این چه کاریه میکنی تووووو
دهنشو باز کرده لوزالمعدش پیداس!!! با اون صداش
خداییش منم اولش ترسیدم
خدا همرو شفا بده
پاسخ: خخخخ خنده خودش خیلی باحال بود :))))))))))))))


هانیه
ساعت12:13---24 خرداد 1394
خدا نکشه یونگو. خیلی باحال بود. دلم شاد شد
پاسخ: خخخخ منم خیلی خندیدم انصافا!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت22:32---23 خرداد 1394
خدا بگم چیکارش کنه من اگه جای گریموره بودم قشنگ شترق میزدم پس کله ش.
چقدر امروز خوشحال بود!
پاسخ: وای من داشتم خفه میشدم! چایی میخوردم اینو دیدم از خنده پرید گلوم خخخخخخ خدا بگم چیکار کنه تا 2 ساعت همش الکی با خودم خندیدم!!!! دیوونه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 23 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com